Προχθές το βράδυ δέχθηκαν κλήση στο Κέντρο της Διεύθυνσης Αστυνομίας Μεσσηνίας ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στην καπνοβιομηχαία «ΚΑΡΕΛΙΑ» στο Ασπρόχωμα του δήμου Καλαμάτας.
Η είδηση ήταν ψευδής και καθώς το νούμερο ήταν φανερό κατά την κλήση στην αστυνομία, ταυτοποιήθηκε και εντοπίστηκε ο 37χρονος δράστης και συνελήφθη στο Αβραμιού.
Οι λόγοι οι οποίοι οδήγησαν τον δράστη σε αυτή του την πράξη ακόμα διερευνώνται από τις αρχές.
Η ανακοίνωση από την αστυνομία:
«Συνελήφθη, χθες το πρωί, σε τοπική κοινότητα του δήμου Μεσσήνης, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας, 37χρονος ημεδαπός, γιατί όπως προέκυψε από την προανάκριση, ο ανωτέρω την 22.6.2026 το βράδυ προέβη σε τηλεφωνική κλήση στο Κέντρο της Διεύθυνσης Αστυνομίας Μεσσηνίας και ανέφερε ψευδώς την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού σε βιομηχανία, σε τοπική κοινότητα του δήμου Καλαμάτας».