Θόρυβος έχει προκληθεί σχετικά με τη μεταφορά των μαθητών στην Πελοπόννησο
Ακόμα περισσότερος όμως είναι ο θόρυβος με τη στάση της περιφερειακής αρχής του Δ. Πτωχού, ειδικά σε αυτά που λέει και κάνει!
…Εδώ υπάρχουν ένα σωρό θέματα που αφορούν την Πελοπόννησο και η κυβέρνηση του Μητσοτάκη δείχνει να “σφυρίζει αδιάφορα”.
Το χειρότερο όμως είναι ότι η περιφερειακή αρχή του Πτωχού αλλά και ο ίδιος ο περιφερειάρχης αντι να πιέζουν και να καταγγέλλουν τα “κακώς κείμενα” δεν μιλούν καθόλου και δείχνουν να παίρνουν με “χαλαρότητα” τέτοιου είδους σοβαρά θέματα!

Ζητούν από μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς, βιοπαλαιστές μεταφορείς, να μην διαμαρτύρονται, και να «βολευτούν»!!!
Σε ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης Πελοποννήσου μεταξύ άλλων ανακοινώνεται:
“Για τη μεταφορά των μαθητών στην Πελοπόννησο
Στη συζήτηση που έγινε στο Περιφερειακό Συμβούλιο για το θέμα της μεταφοράς των μαθητών (Τετάρτη 29/10/2025), αναδείχτηκαν πολλά και σοβαρά προβλήματα παρά την προσπάθεια που έκανε και κάνει η Περιφερειακή Αρχή, να ωραιοποιήσει την κατάσταση.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, η Π.Α. ζητάει από μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς, βιοπαλαιστές μεταφορείς «να αναγνωρίσουν την προσπάθειά της», να μην διαμαρτύρονται, να «βολευτούν» με τις προσφερόμενες υπηρεσίες γιατί η κυβέρνηση «κάνει ο,τι μπορεί» και διαθέτει μεγάλα ποσά εκατομμυρίων ευρώ. Για να στηρίξει τα παραπάνω υποστηρίζει, επιπλέον, ότι «δεν έχουμε διαμαρτυρίες από γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές».
Η αλήθεια όμως που βιώνουν τα παιδιά και οι οικογένειές τους, είναι διαφορετική:
· Τα παιδιά ΑμεΑ, ακόμα και του Ειδικού Νηπιαγωγείου στην Καλαμάτα, μεταφέρονται ανά 4 με τα ταξί!
· Οι σχολικοί συνοδοί για ΑμεΑ είναι ανύπαρκτοι.
· Παιδιά κάτω των 12 ετών μεταφέρονται με ταξί στο μπροστινό κάθισμα του αυτοκινήτου.
· Περιορίζουν τα «Ειδικά Μαθητικά Δελτία» που προβλέπουν δωρεάν μετακινήσεις σε πόλεις όπως η Καλαμάτα.
· Χάνονται ώρες διδασκαλίας γιατί δεν έχει συντονιστεί το σχολικό πρόγραμμα με τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ.
· Παιδιά νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων δημοτικού μεταφέρονται μαζί με μεγαλύτερα, συχνά με πολύωρα δρομολόγια για να φτάσουν στα σχολεία.
· Περιορίζουν τη χρήση ταξί από απομακρυσμένες περιοχές βάζοντας τα παιδιά που οι γονείς τους παραμένουν στα χωριά σε επιπρόσθετη ταλαιπωρία, παίζοντας ακόμα και με την ασφάλειά τους.
· Καθυστερούν να λύσουν τις νέες ανάγκες που δημιουργούνται με την έναρξη της νέας χρονιάς, με αποτέλεσμα γονείς να αναγκάζονται να παίξουν το ρόλο του κράτους μεταφέροντας τα παιδιά τους και ουσιαστικά να τιμωρούνται επειδή μένουν στην ύπαιθρο.
Στη συγκεκριμένη συνεδρίαση, αίσθηση προκάλεσε η τοποθέτηση της εκπροσώπου της Ένωσης Γονέων Καλαμάτας, η οποία κατήγγειλε ότι τα παιδιά ΑΜΕΑ πάνε σχολείο 4 – 4, χωρίς συνοδό, χωρίς πρόβλεψη αν κάποιο πάθει κάποια κρίση (πχ επιληψίας) ενώ ανέφερε ότι παιδί κάτω των 12 ετών στο μπροστινό κάθισμα απαγορεύεται ακόμα και από τον ΚΟΚ, πολύ δε περισσότερο, όταν μιλάμε για παιδί ΑμεΑ.
Πίσω από τα μεγάλα λόγια, πίσω από τις δηλώσεις περί ευαισθησίας κλπ, κρύβεται ένας ακόμα «κόφτης» δαπανών. Η κυβερνητική αναλγησία αποδεικνύεται από την εγκύκλιο που αναφέρει πως τα παιδιά ΑμεΑ μπορούν να μεταφέρονται έως και 4 μαζί σε ταξί, και από την στάση της Περιφέρειας που την εφαρμόζει! Οικονομία στις ανάγκες των λαϊκών οικογενειών για να δίνουν λεφτά με τη σέσουλα στους μεγαλοεπενδυτέ…”!